14 augustus 2013

Oproep: stel je kandidaat voor de gemeenteraad

19 maart 2014 zijn er weer verkiezingen voor leden van gemeenteraden. Ook in onze afdeling zijn de voorbereidingen daarvoor gestart.

Tijdens de afdelingsvergadering van 27 mei jl. is een commissie benoemd die een concept-kandidatenlijst zal opstellen. Deze commissie bestaat uit: Yvonne Morselt-de Ruijter, Peter Pierie en  Monique Quanjel. De planning is als volgt:

• tot 3 september: leden kunnen zich kandidaat stellen of namen noemen van geschikte mensen
  • tot 17 september: opvragen bereidverklaringen
  • tot 21 november: voeren gesprekken en opstellen concept-kandidatenlijst
  • begin december: ledenvergadering om verkiezingsprogramma en kandidatenlijst vast te stellen

Hierbij het formulier PvdA-kandidatenlijst2014 voor de aanmelding van mogelijke kandidaten. Noemt u vooral zo veel mogelijk namen van mensen, die u geschikt lijken om onze partij te gaan of blijven vertegenwoordigen in de raad van Ten Boer. Uiteraard vragen wij u ook om uw eigen naam te noemen, als u zelf belangstelling hebt om op de lijst te staan of onze afdeling in de raad te vertegenwoordigen.

De commissie zal met de genoemde mensen overleggen of zij bereid zijn op de lijst te staan.

Het is geen probleem als u niet zeker weet of de mensen die u wilt noemen, wel lid zijn. De commissie behandelt alle suggesties zorgvuldig en vertrouwelijk.

Wilt u het formulier uiterlijk 3 september opsturen naar of inleveren bij: Y. Morselt- de Ruijter, Hendrik Westerstraat 26, 9791 CT Ten Boer, of Peter Pierie, Gruttopad 11, 9791 GD Ten Boer of M. Quanjel, Boltweg 20, 9791 AD Ten Boer