20 februari 2014

2e Politiek café

Dinsdag 4 maart aanstaande houdt Regio FM radio, in samenwerking met de gemeente Ten Boer, haar politiek café. Het zal gaan over de gemeentelijke verkiezingen van 19 maart 2014. Vertegenwoordigers van de lokale politieke partijen in de gemeente Ten Boer, gaan met elkaar in discussie over hun verkiezingsprogramma’s. Zij doen dit samen met inwoners, belangstellenden en organisaties uit de gemeente. Alle inwoners uit de gemeente zijn welkom om de avond bij te wonen.

De opname van het Politiek Café is in Bloemhof in Ten Boer en duurt van 19.30 uur tot 20.30 uur. Het publiek kan reageren op de onderwerpen aan tafel. De presentatie is aan tafel in handen van Siebolt Dijkema en Henk de Haan voor in de zaal. In het publiek zijn ook het college van burgemeester en wethouders en leden van de gemeenteraad aanwezig om eventuele vragen te beantwoorden.

De uitzending is te beluisteren op woensdag 5 maart om 20.00 uur.

Regio FM is via de ether te beluisteren op de FM-frequenties FM 95.3 en FM 107.9 Op de kabel is het station de vinden op 105.5 Mhz. De uitzending kan ook via het internet worden gevolgd: www.regiofmradio.nl